Zimowa wycieczka czyli niezamierzony test opony Continental Top Contact WINTER II

Zimowa wycieczka czyli niezamierzony test opony Continental Top Contact WINTER II






Mieszanka gumy dostosowana do niskich temperatur - technologia pochodzi z opon samochodowych Continental.
Bardzo dobra przyczepność w warunkach zimowych!

PolyXBreaker - po raz pierwszy firma Continental wykorzystuje poliester jako materiał podkładu bieżnika, opierając się na swoim doświadczeniu w konstruowaniu opon samochodowych, w których Continental używa z powodzeniem poliestru od dawna. Zalety nowej tkaniny PolyX tkwią jak zwykle w szczegółach. Włókna w procesie produkcji są często krzyżowane. Rezultatem tego jest gęsta tkanina z ograniczoną do minimum liczbą wolnych przestrzeni pomiędzy poszczególnymi splotami. Wynik: tkanina PolyX jest odporna na działanie zarówno ostrych cierni, jak i dużych kawałków drewna i jest wytrzymała na wszelkiego typu ciała obce, bez ograniczenia właściwości tocznych opony.

Vectran - pięć razy mocniejszy od stali i lżejszy niż podwójna warstwa nylonu - zastosowany w tych oponach.
Vectran, to wielo-włóknisty, termoplastyczny materiał bardziej odporny na przebicia niż najczęściej stosowany Aramid, pięć razy mocniejszy od stali i lżejszy niż podwójna warstwa nylonu. Jest bardzo trwały i zachowuje swoją wytrzymałość w mokrych warunkach.
Po raz pierwszy zastosowany przez NASA w poduszkach powietrznych sond kosmicznych lądujących na Marsie.
made in germany

Jest niedziela










c















c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz